awakawakawakawak!

POSTED ON: Tuesday, July 27 @ 10:19 PM | 0 comments

color splash

encinencikencik!
awaak nak tau x encik?
sayee sukeee sangaat~ tadi. raWR! hahaa.
woAH woAH woAH!!
harinii sayee merasee sangaat heppy keranaa awaak.
awaak tegor kitee. jantung kiteee rasee macaam
MySpaceMySpaceMySpaceMySpace
sayee sukee awaak taau?!
sayee tatau apee awaak mimpi kalii inii.
sebab selame harinii awaak xnak pon tegor dan senyum kat sayee.
awaak kan sombong kat sayee.
sampaai awaak wat kitee ni mcm apee jeee.
MySpaceMySpaceMySpaceMySpace
sehingga sayee rasee tidak layaak untuk kawaan dgn awaak. =(
tapi tadi sayee rasee amaat + sangat + terlalu gembiraa dan megah sekali.
MySpaceMySpaceMySpaceMySpace

dan akhirnyee awaak x ego jugee kan??
terimaa kasi awak! sayaa haraap dapat kawan dgn awak!
itu pon sudah cukup dan bermakna buat sayaa :)
ehhehhhh. sayee gedik kan kat post niee? hahaaa.

kawan-kawan dan follower yang lame!

POSTED ON: Monday, July 26 @ 1:39 AM | 0 comments

maaf terpakse buat belogg baru.
yang lamee tu akan masuk ke lori sampah tidak lame lagi.
tapii page ini samee jee kan?? =)
cuma yang berbeza hanyaa email sajee. huhuu.
haraap-2 ini tidak menyusahkan.
tetapi andai ianyaa menyusahkan.
mintak maaf :)


bulan dan bintang!

POSTED ON: @ 1:02 AM | 0 comments





malaam niee. sejukk..sunyii jee kan??
lepass study tadi. sajee g keluar rumaah.
amek angen malaaam. nyaman jee kan ? =)
dengan bulan purnama.ouh! cantek walaupon hanya waktu malam.
dan walaupon faktanyee bulan tu tidak ada cahaya.
tapii.. bulan tu mempunyai macam-2 rahsie.

bilee tengok bulaan. ia mesti akan egtkan kite kat seseorg.
yang mesti ada kaitan dengan bulan.
ditambah dengan malam yang sunyi sepi.
mmg best .cuaca maalaam yang sejuuk.
huh! sudah lamee xdapaat saat-2 macam ini.


penah mase dahulu..
ada seseorg penah cakaap.
"cube tengok bintang tu! mst sentiasa bersame bulan kan?macam tu laa jugak sayee dgn awaak.
walaupon kite jauh.tapi kite xpenah lupe maseng-2 kan?"
*yekee sampai begitu sekali??
"awakawakawak!klo awak rindu kitee.awak tgk laa bulan tau. manee tau bulan tu dapaat kurangkan rindu awak kat kitee?" =)
teregt lak kisah-2 duluu. kisah di zaman ke-kanak-2an. heheee
yelaaa.zamaan budak-2 semua jiwang. hahaa.
tapi bulan tu tetaap cantek!!!
sayee hanyee engat sajeee xsedih pon.
sudah berjanji tidak akan menangis dan sedih hanyaa kerane deaa, =)


berdebar jantung.

POSTED ON: @ 1:02 AM | 0 comments



taditaditadi!!! pergi kenduri kat lubuk kataak.
kat mane?? lubuk kataak. huhuuu
sebenarnyee xnak pegi sbb akan tau mesti akan jumpe dea.
walaupon rumah dea kat kg . dalaam.
tau sangat.mst akan jumpe deaa.
*BAPE BANYAK NAK ULANG NIEE?

bilee da sampai kat sanee.org pertama yg nampak mesti laa deaa.
dah sah-2 dea mmg ada kan.sbb tu tempat deaa.
saje-2 buat-2 xnampak.diaam jelaa.
tengah sedap-2 makaan buah tembikaai.
1 message recieved =)
mule-2 egtkan sape-2. rupenyee deaaaa.
ouh jantung mcm nak jatuh jee.
xpenah-2 dea bg msg sebelum-2 nieee.

napee bagi msg?tetbee rindu kat dea ouh.
rindukan senyuman yang buat hati ini caer.
rindu semua kelakuan dea yg mcm budak-2 tu.
rindu rindu & rindu semua fasaal dea.
tapi.. tolong simpangkan perasaan ni jauh-2.
xnak ungkit kenangan lalu dan xsukee.
yelaaa.sapee sygg ex kan??
ssh nak lupekan.tapi sungguh sng nak tinggalkan.
am i right? =) two thumbs.
buttt. let it be the memories in our heart.
maybee kite bukan yang terbaek buat dea dan sebaliknyee.
maybe ada hikmah di sebalik kejadian yang lalu.
walaaupon cmtu xboleh benci dan xsuke kat dea dah.
anggap laa ini sumee ada kebaikan.
kite bole jadikan dea kawan kan :)

bilee flashback balik rase mcm nak putar jee waktu itu.
sebab dea berbeza dari org laen.
yeee mmg sumee orang berbeza.
tapi jiwe samee .cumee perasaan laen-2.


END


seminggu persekolahan ♥ !!!

POSTED ON: @ 1:01 AM | 0 comments

sory paceek belogg..
lamee x updatee awak kan. grrrr.
sayee tinggalkan awak kan beloggg! opsss.peceeek.heheee
jangaan majok taau ;).
bukaan xnak tgk-2 kan belogg inii.
minggu nie busy dgn macam-2 eveent.
antaranyaa : hari kokurikulum , kelas tambahan , h.w yg belambak etc.
sampai tiada masee untuk luahkan macam-2 deyy.ngeeee ^__^


Hari Jumaat
dalaam seminggu,hari ini laaa yg terase mcm hati berbunga keriangan banyk =D
hari yang paling sengal bersame kawan-2.
time pagi.mmg asyk gelak jee especially time sejarah . weeee
present tentang WAWASAN 2020! cikgu tanyee ape wawasan 2020 kami??
then tetbe azhaa jawaab : KAWEN!
yelaaa. mmg laa tahun 2020 tu umo kami 27 tahun =).
akan kawen kah kami??? *kalau hidup lagi.wuuuu
dalaam kelas dea laa yang bising , yang wat org heppy, yang wat org saket hati , yang pangkah-2 org , yang pendiam dan macam-2 yang lagi kat dea. bole dikatakan pakej lengkap kat kelas tu.
ouh.. 5 YAKEN!.
happening sungguh!.kelas kami laa yang paling bising dan paling baek!
*dipetik dari Cikgu Wan Amna & Teacher Zahorin. =D


timee petang???
adoii lagi laa mcm apee jeee.
syahmi , arep , ijat , wan , fikri , fuad.
bgs-3.diorg-2 niee mmg mcm ini..
tau laaa skang petang-2 xda sapee kat skolaa except pak guard denga budak asramaa jeee.
*duluu ada orang sbb dua sesi. skang 1 sesi sb ada bangunan baru. hoho.
mereka ada moto..parking moto btlbtl kat tepi padang tu.
time tu mmg pakguard xda dan xnampak laa sbb pondok kat bawah padang kat ats.
diorg merempit kat padang skolaa -.-"
apelaa diorg.ade kee.hahaa.pastu maen pusing-2 kat situ kan.
pastu wat mcm tol ada benti-2 mcm lampu isyaraat.
adoiii..wat lawaak jelaa diorg.nasib xda sapesapee nampak.hahaaa


then diorg lepak kat astaka ngn kiteorg.
sumee senyap..then bilee tgk pemandangan tu cantek laa fulaak. (oO,)
dengan keadaan yang sunyi dan ada angeen yang sepoi-2 bahasa. INDAHH.
tetbee tercakap cmni ; bygkan astaka ni rumah aku.padang nie halaman aku besaaar.
lai nyampuk : ko sorg-2 kee??
cakap lagi : andai kataa laa ada 10 org anak mst meriah kan padang nie.
*HAHAHA! belum papee da pkr bkn-2 kan.
fikri ckp : anak ko?banyaak gilee! ngn sapee?haha
lai : ngn paan.hahaaa
nad cakap : gampang btl.huhuu
pastu fikri tye : 10 je kee?cukup3??napee x 11?leh wat team bolaa.
eh lupee paan ada sali.cukup-2. EZHAM FARHAN!hahaaa.kenee lagi.
lai : bayangkan nanti anakanak nad cmne.hahaha
fikri : sorg tingi sorg rendah.
lai : sorg kedin sorg gemok cikit.
fikri : sorg banyaktahi lalat.penuh kat muke.haha.
lai : sorg lagi mcm-2 pakej ada kat nad and paan.
nad jwb : sioot jee korg niee tau.huh!yang pasti anak-2 aku nanti sumee comelmomel!hahha
fikri&lai : pasaaan!!!
umi mencelah : korg citee ape nie citee ape?masuk aer ke?
kiteorg jawab kat umi : da hbs daaa.hahaa.



suasanaa sunyi lagii..*mcm dalaam komik kan?huhuu -.-'
tetbee jee fikri cakaap cmnii : nad.kan mase ko suke paan tapi paan tu suke kat ecah f1 tu kan.yg minat kat aku tu kan.
nad : ???
fikri : mesti paan nyesal kan wat kt ko cmtu.
nad : napee plak??
fikri : yelaa ...
nad : eleeh xda maknee.ntah-3 dea sygg N nak kat aku sbb dea da xda sape-2 kan.baru cari aku kan
umi : ko pikir bukan-2 apahal *marah.
nad : dah tu?dulu-2 xnk lak cmtu kan?
fikri : tatau laa kau.nad.sygg paan x?
nad : ......
lai : sygg laa tu.
fikri : klo paan mnx cpl ngn ko..ko nak x nad??
nad : =).
fikrii : nad ni macam-2 laaa.
umi : aaku nak balik laa. jum-3 balik.

pastuu sumee balekk.hahaa.mcmm apee jee kan??
http://www.emocutez.com
fikri katee sayee macam-2??
dea yang mulekan duluu.huhuu.
pasaal paan tu kan.yelaaa,, sukee tapi?
xterfikir kee mcm sayee niee stok terakhir dea??adoiiii
pelik-2 jee diorg. andai kataa paan mnx cpl??
xpee xnak.* stok terakhir paan reject dea.haha
bukaan apee.hmmm.selesa lagi berkawan ngn deaa.
walaaupun dea bolee laa.
tapii da terbiasaa ngn deaaa.hmm.ntah3.

tapi walau apepun seminggu nie macam sekejap kan??
TRIAL SPM nak dekat. studystudystudy!!!


dugaan:'(

POSTED ON: @ 1:00 AM | 0 comments




eh adeek...
bagussnyee kan wat hal ngn sayee?
bgsnyee kan cari pasaal ngn sayee?
bgssnyee kan saketkan hati sayee?
bgs kan? kan? kan?
awak sukee dan puas hati kan buat sayee cmtuu?
sukee kan?suke?suke??sukee???
puas?puas?puas?
http://www.emocutez.com
adek,adek,,.nak tau??
sayee sygg adek niee.
tapii.adek da saketkan hati sayeee.
yelaaa.sayee tau walauapepun sayee yg kenee mengalah dgn adek nie kan.
tapi!!!klo sampai da tahaap cm apee jee.nak kee sayee mengalaah haa??
mood : BENGANG!
sayee jee salaah.adek jelaa yg betol yee??bgsss.
sumee orang beckup adek kan?yeee.
terimaa kaseh laaa =).
blame it on mee.
sayeee sukesuke sangaat!!
http://www.emocutez.com

malaass tegor adek wat mase skang.grrrr..


hari sabtu yang ___? =)

POSTED ON: @ 12:59 AM | 0 comments

harinie hari anugeraah =D
ngeee.macam ape jee pakaai baju skola.
dahlaa hari sabtuu.
tapi aku berbangga dapat anugerah ;)
walaupun anugerah aku tu x seberapee.
tetapi sepanjang majlis tu.
grrr.punyee laa bosan.
dok sebelah syami dan taqi.terhimpit di tengah-2.
adoiii..hahaa.
ada bawaa kameraa tau.
sbnrnyee nak tangkap gmbr/rakaam seseorg nie time dea dikir barat.
tappii segaan laa plak N nanti dea tau laa.huhuu
ouh encik F♥♥.donno y tersygg kat awaak.
simpanggkan pasaan tu pleasee =)
kami tetaap kawaan.wee~ ^__^
eh lari plak.hahaaa.
pas hbs anugerah tu.lpk di padang bersame FARA , SYAHMI dan UMI.
mari tengok gambaar candid!!!









































demikiaan laa.GAMBAR ini SENGAL kan? hahaaa.
cam apee jee gambar-2 niee seyh :)
papeepon best walaaupon luangkan mase ngn diorg 30miniit.
winkwink!!!
hey geng!! lebiuu laa =D


← Older / Scroll Back Up / Newer →